Please click on the pictures to enlarge them!

Dienstag, 8. Juni 2010

Matchbox, Stuart, 1:76,

After painting so much figures last week I needed a little break. Just to relax I started building this little boy, a Stuart from Matchbox. I tried several painting variants and the upper part isn`t glued because the tracks still missing. That`s my Problem here. The kit is damn old and the softener of the plastic faded away. I took the tracks in my hand an they broke into small pieces. I`m working on a solution with an other pair of tracks. I will see tonight if it works.


Nach den zahlreichen Figuren der letzten Tage brauchte ich erstmal eine kleine Pause. Deshalb habe ich mich auf diesen kleinen Kerl gestürzt. Ich habe ein bischen mit Farben rumprobiert. Die Oberseite der Wanne ist noch nicht verklebt, weil die Ketten noch fehlen. Hier liegt mein Problem. Die Ketten, die ich vorgesehen hatte sind im wahrsten Sinne des Wortes zerbröselt. Der Weichmacher hatte sich über die vielen Jahre verabschiedet. Ich arbeite gerade an einer Lösung. Heute abend bin ich schlauer.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen